środa, 4 maja 2011

Środa..

Wstałam o 7.10.Ubrałam na siebie czarny T-shirt z aniołkiem ,szare rurki,różową pieszczochę niebieski pasek z ćwiekami i polarową bluzę z kucykiem ponym.Zjadłam kanapkę z serem i szybko do szkoły bo było za 10 minut.Normalne lekcje jak zawsze,ale z ostatniej lekcji zwiałam,bo nie chciało mi się siedzieć.Jak na razie na blogu cicho,ale mam nadzieję ,że to chwilowe.

;]

1 komentarz:

  1. Hej fajny blog:) Dodałam się do obserwatorów liczę na rewanżyk xDD

    OdpowiedzUsuń