Wstałam o 6.30.Obejrzałam sobie jakiś serial(nudny...).Założyłam T-shirt z małpką,czerwone rurki i czarne trampki ,a i bluzę.Zjadłam musli(mmm....pycha).Wogóle jestem wegetarianką,nie wiem jak ludzie mogą jeść mięso(to straszne).wyszłam tak o 7.45.Prawie bym się spóźniła..Heh Marcin gadał i teraz siedzi ze mną.Z maty dostałam 4+(żall...).Dzisiaj było normalnie ,a wogóle pozdrawiam dziewczynki(dostały membera).Pozdrówka!
Ej ,kto jedzie na "Piratów z Karaibów"?Ja na pewno to jeden z moich ulubionych filmów ;]
A i zmieniam swój nick z scenepinkjelly na....
Wikisweet...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz