środa, 11 maja 2011

Hmm..nie wiem o czym pisac ,a o szkole zanudzać nie będę...

Hej ! Zapraszajcie mnie na nk ,bo mało znajomych mam ;[
A i wchodzić na bloga mojej przyjaciółki !!!
justynkaboniecka.blogspot.com


A to jakaś focia z rana ;]
                             żALOwo wySZłam ;]

poniedziałek, 9 maja 2011

Niedziela ..

Wstałam ubrałam na sb szlafrok.Zjadłam śniadanko,obejrzałam jakiś program.poszłam sobie zrobić makijaż.Ubrałam granatowe rurki,czarny T-shirt
naszyjnik z HK,usmiechnęłam sie do lustra ;].Rodzice poszli do kościoła,a ja nie ,bo jestem ateistką.Rodzice to uszanowali ;].Teraz piszę gaguśką.Więc jak ktos chce ze mna popisac jestem teraz na czacie ;]
;]

niedziela, 8 maja 2011

Soobota ;]

Wstałam około 9.15,mama i ojciec poszli do pracy,więc sama sobie siedziałam.W piżamach chodziłam do 10.00.Ubralam na sb T-shirt z tęczą,czarne rurki ,bluzę czarną i różowe kapcie z króliczkami ;].Na śniadanie zjadłam kanapkę z serem i górkiem i herbatę wypiłam..Później Justyna wpadła po mnie i poszłyśmy na miasto zobaczyć ciuszki i tp. Wróciłam do domku rodzice już byli...Pouczyłam się i obejrzałam film.

piątek, 6 maja 2011

Sprzątanie(haha)

Jak sam tytuł mówi,dzisiaj sprzątałam(heh).Ale w szkole byłam ,nic nie zadali(fajnie).Mama kazała mi sprzątać (tylko ja mam u niej taryfę ulgową,mówi ,że nie wie po kim jestem takim bałaganiarzem).Sprzątałam najpierw na biurku i znalazłam mój pamiętnik z wieku ,gdy miałam 11-12 lat(o bosz jakie ja tam głupoty wypisywałam-lol).Mamuśka ,aż uwieczniła mnie na zdjęciu z tego powodu ,że sprzątam(rzadko to robię ,ale odkurzam ,ścieram kurze i tp.)
A to focio ze sprzątania ;]

Mój pokój nawet trochę nie wyglada jak pokój scene ;]

czwartek, 5 maja 2011

Moje fotki...(Dla Was)


 


                                          By WikiSweet...

Czwartek nudyy...

Wstałam o 6.30.Obejrzałam sobie jakiś serial(nudny...).Założyłam T-shirt z małpką,czerwone rurki i czarne trampki ,a i bluzę.Zjadłam musli(mmm....pycha).Wogóle jestem wegetarianką,nie wiem jak ludzie mogą jeść mięso(to straszne).wyszłam tak o 7.45.Prawie bym się spóźniła..Heh Marcin gadał i teraz siedzi ze mną.Z maty dostałam 4+(żall...).Dzisiaj było normalnie ,a wogóle pozdrawiam dziewczynki(dostały membera).Pozdrówka!
Ej ,kto jedzie na "Piratów z Karaibów"?Ja na pewno to jeden z moich ulubionych filmów ;]



A i zmieniam swój nick z scenepinkjelly na....

Wikisweet...

środa, 4 maja 2011

Środa..

Wstałam o 7.10.Ubrałam na siebie czarny T-shirt z aniołkiem ,szare rurki,różową pieszczochę niebieski pasek z ćwiekami i polarową bluzę z kucykiem ponym.Zjadłam kanapkę z serem i szybko do szkoły bo było za 10 minut.Normalne lekcje jak zawsze,ale z ostatniej lekcji zwiałam,bo nie chciało mi się siedzieć.Jak na razie na blogu cicho,ale mam nadzieję ,że to chwilowe.

;]